Tung dag med nåra homeboyz i jakan

Ida de va chill duvet. Jag tugga med mina grabbar i jakan som vanligt o ba chilla lide sen vi la en feting 2,5 g nivet. Heeeeeelt flippad jao walla på gud. Aja skit i de nu jag ska ta en nattcigg iinnan jag deckar tror jag men man vet aldrig med mig jag är såhär mustisk duvet. 
Till er utsatta av förtryck av fucking kontorsråttorna överklass orrar jag lovar dig:
"Dem kallar dig för langare, dem ser dig som en kriminell
Sånt gör dig bara starkare, vägen till himlen kan va genom hell
Glöm aldrig: Det finns alltid en som hör dig!
Alltid en som ser sig, som alltid är med dig, aldrig själv!
För det han, med slips och portfölj som är kriminell"

 
Anonym

Du laaaaa deeeeen


Anonym

Vilken graaaabbbbb pågud såhär smart, överraskning asso


Namn:


E-post: (Publiceras inte)


URL:


Kommentar:


Kom ihåg?