Såhär klass

Ey bröder o systrar ! Ni kanske ser de nå nytt me bloggen asso Aaaaaa vi har skaffat skkkkkiiiiitkattig design svär de här e klass asso fkin Armani den e värd guuuuuuld J vår bror fixa riktig talang asso man tar kula för henne svär hon e fkin målare me design Picasso ja säger t dig
Nu ni får njuta av såhär skkkkitkattig blogg såhär skitnöjd ni vet asso de fan bra ja säger t dig
Langar en värs ja me nu ska ta nattcigg kanske ganja får se

ey yo, gatan blev min lärare
utanförskapets tyngd visste ej hur jag skulle bära den
det var osammanhängda immpulser som styrde mig
klara sig den, som klara sig kan
det var då gatan tog min hand

Fiiiiiiiin text svär

Gud e me er bröder

Rakim
Anonym

Skiit kattig designskit lovar re


Anonym

Skiit kattig designskit lovar re


Babbelover

Mammas död kattig design som du sa Picasso ree


duvet vemjage shuno

azzå fin blogg shunos, rakim är du singel?


Envälutbildadsvenskpojke

Men gud vad upplysande detta bloggen är. Jag kan verkligen förkoppla min upplevelser från lidingö till er snälla människor. Tack käre ni.

GF


Anonym

Ett shonos jiddra inte ni åker på kul annars. Svår skickar hela söder 116 KGB på er. Passa er horor, passa er annars kommer mina grabbar bakom mej med dabbar, ni ska få se på k*k svär. Jag svär ni ska få se
#116 Micke P


Namn:


E-post: (Publiceras inte)


URL:


Kommentar:


Kom ihåg?